Saturday 15 September 2012

assalamualaikum....
hy2...semua..
lamenya ziera meninggalkan blog nih.....ala nih meme bz,nk wt guano0w biasa la dah maso0k sem nih bz la plok.....
2 3 hari 13/9 raptai untuk majlis santapan bersama canselor.....14/9 majlis berlangsung.......15/9 hang out gn c dy n my bff....seharian derak....letih sero0w.....kaki nih jem do0h xleh jale.....hheheheheehhehehe........
sebenarnya ziera nk cito0w maso0w majlis santapan 2...
memer first time dalam seumur hido0p dalam jumpa sultan kelantan .....n nk tau ziera jpow sapa lg....ziera jmpa rosyam nor...mest korang xcyo0w kan ...co0z xdak bukti.....nk tunjuk pic po0m pic 2 do0p gn sain...... tp xpew ziera akn maso0k jgk gmbar gn rosyam nor 2......heheheheheheeh.....

hah nih dy majlis santapan canselor 
aku jd usherer jea lam majlis 2....

ini keadaan majlis selepas sultan berangkat pulang..

nih pic aku jd usherer.....

usherer po0m esherer la.....




jam menunjukkan sudah pukul 7 malam....aku gn geng2 usherer mngambil tempat untuk ketibaan tetamu.
.
"mohon maaf meja no brpa"itulah perkataan yg mst aku kta kpada VVIP n VIP.....first time aku

join majlis gn org2 berpgkat .......jdkan itu pngalamn dalm ido0p aku.....

pukul 8 ..ramai  lg guest yg datng......tp tgo0k jadual sultan sudah smpai ko0l 8..tggu punya tggu aku tgo0k

 kelibat seorang artis......YAALLAH rosyam nor !!!!!!!....berderu jantung aku tgo0k rosyam

nor.....handsome gila!!!!!!dah la do0p meja d sebelah aku...dy bg senyuman manis dy kt aku.........terharunya

aku.....hehehehehheheheeheh............biasa la org darat xpeno0h jpo0w artis jd gni la......hahahhahahhah

ok ready !!!!!sultan mai do0h........aku myembah sultan......sebelum sulte do0p aku kena berlari ke keja makn...

brulah masa utuk mkan........mkanan dalm hotel bertemakan chiness food..... xdak seelera terus aku nk

makn....first mkanan seafood...hmapeh xcdap....air tea  tawar hebe.....

kedua...bubur ala2 china...haram xcdp berlendir ..e`eee...

ketiga....ikan salmon.....aku lg la xmkan mcm xmasak jea.......

keempat bru la nsi goreng.......aku xmkn po0m......

kelima dessert...laici....xsempat nk mkn,...nk ter*********....


sulte pom berangkat balik......apa lg sasarn aku ROSYOM NOR la

akhirnya dapt jgk bergmbar gn abg ROSYAM....


sudah majlis ....BALIK LAAAA.........SENENG

No comments:

Post a Comment