Thursday 16 August 2012

bersama family ku yang tersayang

hah...
mesti korang po0m epy kan ada family yg syg kt korang..
UNTUNG LER... tp alhamdulilah la kta masih lg ada kedua2 ibubapa......
family adalah sebuah harta yang paling bermkna dalam hidop....
aku akan cita tntang kisah keluarga ku.... tp family ku xdae lah bhagia sgt .... aku ada 6org adik bradik aku anak ke4.... aku ada ma abah yang sgt syg kt aku.... aku ada 3 0rg abag ......n aku first kkak... aku adalah salah seorang masuk universiti dalam keluargaku... aku sgt berbgga dapat belajar di menara gading....
sekrang pada tahun 2012..... di rumah hanya tggal ma abah  dan 2 org adik... semua abg2 aku p merantau mncri kerja.... begitu kesunyian di dalam rumah aku... aku po0m blik kg hari cuti jea............
nih pic family aku
pic family aku 
ini adik2 aku... cute kan.....?huhuh

ma yg ku syg sgt2

adik bogsu ku yg sgt manja

nilah ank pompuan che aziz 

ma abah aku



No comments:

Post a Comment