Monday 27 August 2012

epY BeRsAmAmU





ASsalamualaikum.....
demo2 ado0w sain rapat do0p?
mst ado0 kea sain hidop semati ??
ermmm.....sain nih ado0w mce2 pesen ,,
adow ho0k tikam belake
ado0w ho0k nipu
ado0w ho0k kecek besa
ado0w ho0k sombong bila bejya
adao0 belako0w la sene kirow..............
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
apa erti sain bg demo0w?bg kito0 gak 
sain adalah teman yg rapat yg menerima kita seadnya2....
menolong kita ditika susah dan senang,,..
berkongsi crita n pndapat.........
tanpa sain kta xlh kenal erti persahbtan yg sejati..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sahabat hadir untuk berkongsi tawa& mnyapu tiap juraian air matamu ketika tengah bersedih 
sahabat juga yg mendengar hatimu ditika menagis &pergi & juga ketika kau bergembira bersama len
kerna tali persahatan itu lebih kukuh dari hubungan cinta yg xpasti 
jika cintamu perg...
carilah sahabat sebagai peneman kesedihan cintamu
sahabat itu akan sentiasa buat aku tersenyum dan gembira ...
 percaya lah sahabatku...
terima kasih kawan kerna sudi mnjad kawan ziera........


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


kisah aku gn sain2.......
ermmm nk cito0 a - z gak pnjg sgt la.....tp aku nk cito0w a -h jah...hahah
blh kea?

dl masa menengah  aku ada 6 org sain bek...... 
p manew2 jea mst 6 org......
tp mace2 prgai 
dalam sain 6 org 2 dea lg mgumpat sama2 sndiri.....
kwn 1 ngupat ko sain no 5
no4 ngupat ko no2...
pelik2....buke nk sain molek do0p......
pah depe molek po0l0p....sein gn molek.....belake abis tea ngupat.......
nih la prgai manusia zame lonie
abis sekolah msg2 wt hal sndiri..
hok 6 org peco0h belako0
um.....2 la sain maso0w sekolah jah buke untuk selamanya........
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
maso0w fo0rm 6 po0l0p...aku jpo0w gn saen bru...almklum la sekolah len sain po0m len.....
masa lower 6 aku xdak la saen rapat....ore ckp BFF..... tp ada sorg nama dy ct khazana...dy nih aku xpenah gado0h......dy la BFF aku sampai la nih.....
gn saen bru maso0w nh saem g2 jah...........


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

nih my bff aku kt umk..... semoga pshatan aku gn dy kekal.......
terima kasih aka kerna sudi jd bff ira...cyg kak....

nih diiner masa sem 1......nk berpindah kt bacho0k wt la dinner dl........


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
itu saje dari ziera..malh do0h nk naip pnje2...xcekak..k papai....






No comments:

Post a Comment